Kontakt
095 8988 321

Novosti i Akcije

01.03.2020.

FISKALIZACIJA PRATECIH DOKUMENATA

S obzirom da od 1.4.2020. godine stupaju na snagu izmjene i dopune Zakona o fiskalizaciji a koje u jednom dijelu donose novu obvezu fiskalizacije pratećih dokumenata želimo pojasniti slijedeće:

1. Prema članku 19. stavak 8. u koliko imate potrebu izdavati prateće dokumente (ponuda, narudžba i slično) obvezni ste to prijaviti poreznoj upravi preko sustava ePorezne na način da uključite oznaku o izdavanju dokumenta iz čl. 27.b Zakona.

Članak 27.b Zakona glasi:

(1) Obveznik fiskalizacije iz članka 19. stavka 8. ovoga Zakona dužan je provoditi postupak fiskalizacije izdavanja računa za prateći dokument (ponuda, narudžba i slično) na kojem navodi podatke o plaćanju iz članka 27.a ovoga Zakona, a koji se izdaje kada je isporuka proizvoda ili obavljanje usluge već započelo ili je sasvim izvjesno da će do toga doći.

U ovom trenutku prema našim spoznajama nitko od naših korisnika nema takvu poslovnu potrebu pa prema tome za sada Softlab neće u svoja rješenja ugrađivati podršku za fiskalizaciju pratećih dokumenata.

Vezano uz sve gore navedeno Vaša je obveza kao korisnika Softlab rješenja postupati u skladu sa zakonom prilikom izdavanja dokumenata koji su prateći dokumenti ili samog računa u trenutku kada ste isporučili robu ili obavili uslugu što Vam Softlab rješenja naravno omogućuju. Ako korisnik ne koristi naše rješenje u skladu sa zakonom čini onda to čini na svoju odgovornost uzimajući u obzir da će sam snositi posljedice svojih postupaka.

Prije svega Vas molimo da detaljno proučite zakon o fiskalizaciji a posebice dio vezan uz fiskalizaciju pratećih dokumenata. U koliko smatrate da imate potrebu izdavati prateće dokumente u trenutku isporuke dobara ili obavljanju usluge ili ako je izvjesno da će do isporuke doći molimo Vas da se nam se očitujete o tome pisanim putem (slanjem dopisa ili emaila) najkasnije do 1.4.2020. U koliko se javi dovoljan broj naših korisnika Softlab će razmotriti da li ima potrebe podržati fiskalizaciju pratećih dokumenata u svojim rješenjima te vas o tome obavijestiti.


Softlab se ovim putem odriče bilo kakve odgovornosti (materijalne ili nematerijalne) u koliko korisnik naša rješenja koristi na način koji se kosi sa Zakonom. S obzirom da se Softlab ovim dokumentom jasno očitovao da u svojim poslovnim rješenjima za sada neće podržati i ne podržava fiskalizaciju pratećih dokumenata nećete se moći pozvati na naša rješenja kao uzrok postupanja koje nije u skladu sa Zakonom a posebice u dijelu koji se odnosi na fiskalizaciju računa ili fiskalizaciju pratećih dokumenata.

19.11.2018

Caffe Mini blagajna integrirana je sa Softlab Kitchen display sustavom. Sada konobari mogu biti u stvarnom vremenu obaviješteni kada narudžba u kuhinji bude spremna za posluživanje.

28.03.2018
Za sve one koji se bave dostavom hrane, u Caffe Mini blagajnu, dodana je podrška za praćenje dolaznih poziva (CallerID). Od sada možete narudžbe zaprimati i na vaš mobitel a sustav će se pobrinuti za prepoznavanje i prosljeđivanje poziva na kasu i prikaz ekrana za unos nove narudžbe. Sustav omogućuje zaprimanje i potvrdu narudžbe, potvrdu pripreme preko kitchen display sustava i potvrdu otpreme narudžbe. Pomoću našeg CallerID sustava možete dobiti izvještaje o dostavljenim narudžbama po dostavljaču te o prosječnom vremenu koje blagajnici troše od trenutka zaprimanja poziva do potvrde narudžbe ili o prosječnom vremenu koje je potrebno kuhinji da pripremi narudžbu. Za zaprimanje narudžbi putem mobitela ne trebate nikakav poseban hardware osim vašeg Smart Phonea te Softlab Caffe fiskalnu blagajnu i Softlab Caffe Mini android blagajnu.

26.02.2018
Softlab Caffe Mini – Android fiskalna blagajna za ugostiteljstvo

Za sve one koji imaju terase razvili smo “mini” verziju fiskalne blagajne koja radi na Android OS-u u sprezi sa Softlab Caffe fiskalnom blagajnom. Sada možete uz izuzetno niske troškove opremiti svoj objekt sa Android uređajima (da, to znači može biti i Vaš SmartPhone) i preuzimati narudžbe i izdavati račune direktno za stolom na terasi. Narudžba kuhinji se printa automatski na pisaču predviđenom za to ili na blagajni. Računi se fiskaliziraju ili ispisuju na blagajni ili Bluetooth pisaču koji konobar ima kod sebe.

Neke od opcija Softlab Caffe mini blagajne:

  • Rad po stolovima
  • Dodavanje uputa za pripremu na stavku
  • Dijeljenje računa po odabranim stavkama
  • Ispis narudžbi kuhinji
  • Kreiranje, fiskalizacija i ispis računa

 

17.4.2017

Softlab Bar Inventory Manager

Upravljanje zalihama pića u baru može biti izuzetno zahtjevan posao. Mi u Softlab-u pokušavamo taj posao učiniti malo manje stresnim pojednostavljujući vremenski zahtjevne operacije prilikom inventure.

Malo je poslova u restoranu ili baru koji su vremenski više zahtjevni od inventure pića na šanku. Taj posao zahtijeva rad više od jedne osobe uz pomoć razno raznih pomagala kao što su ravnala koja mjere zapreminu pića u boci, papiri, kalkulatori i olovke. Na sreću taj posao može biti jednostavniji.

Softlab Bar Inventory Manager je Android aplikacija koja omogućuje inventuru u samo nekoliko minuta i sve to može obaviti samo jedna osoba bez dodatnih pomagala. Za inventuru Vam treba samo mobitel (Android)  te opcionalno Bluetooth printer i Bluetooth barcode čitač. Printer i barcode čitač nisu dio aplikacije, nisu neophodni za funkcioniranje aplikacije i kupuju se posebno ali su kao takvi podržani.

Inventura se obavlja u slijedećim koracima:

1. Slikaj barcode oznaku boce
2. Upiši zapreminu
3. Potvrdi unos

Gotovu inventuru možete poslati na mail kao privitak u formatu koji se može  ubaciti u druge sustave, ispisati na pisač, napraviti kontrolu zaliha ili ubaciti kao inventuru u Softlab Caffe BackOffice programu. Nema potrebe za pisanjem u razne bilježnice ili na papire. Sve se može obaviti elektronskim putem na jednostavan i brz način te tako ubrzati cijeli proces i smanjiti mogućnost pogreške na najmanju moguću mjeru.

Posebnost našeg Inventory Management sustava je integracija sa hotelskim sustavom koja omogućuje inventuru mini barova u sobama hotela putem mobitela. Sobarica treba samo odabrati sobu u kojoj nadopunjuje mini bar i evidentirati što je nadopunila. Pomoću Softlab Caffe BackOffice programa moguće je inventure mini bara prebaciti kao konzumacije na sobu hotelskog sustava.

11.04.2017

Novi Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom koji je stupio na snagu početkom 2017. godine donio je nekoliko novina od kojih su najznačajnije:

 

  • Ukida se status malog obveznika fiskalizacije, te se propisuje obveza fiskalizacije izdavanja računa putem naplatnih uređaja za sve obveznike fiskalizacije neovisno o tome jesu li paušalisti ili ne. Zbog potrebe da se paušalisti prilagode novom načinu izdavanja računa, a i zbog troškova nabave elektroničkih naplatnih uređaja, paušalistima se omogućava razdoblje prilagodbe te trebaju od 1.srpnja 2017. godine izdavati račune putem elektroničkog naplatnog uređaja. Iznimno, uvezanom knjigom računa može se ko­ristiti samo u slučaju kvara naplatnog uređaja ili ako nije moguće uspostaviti vezu za razmjenu podataka s Poreznom upravom. Do tog roka svi novi korisnici elektroničkih naplatnih uređaja za potrebe fiskalizacije trebat će od Financijske agencije nabaviti aplikativni certifikat za elektroničko potpisivanje elemenata računa i za identifikaciju prilikom elektroničke razmjene podataka s Poreznom upravom.
  • Uvodi se obveza korištenja programskog rješenja koje će onemogućiti postupke kojima se izbjegava postupak fiskalizacije izdavanja računa odnosno kojima se onemogućava postupanje koje je u suprotnosti sa zakonskim propisima.
  • Propisuje se novi način dostavljanja podataka u sustav fiskalizacije. Naime, i trenutni obveznici fiskalizacije moraju do 31.07.2017. dostaviti nove podatke o poslovnom prostoru koji su propisani člankom 19. Zakona o fiskalizaciji u prometu gotovinom, na propisanom obrascu.

03.10.2016.

Imate terasu ili izdvojenu prostoriju? Želite poboljšati okret stolova? Želite povećati kvalitetu usluge gostima ?

U novoj verziji blagajne za ugostitelje ugrađena je opcija za pozivanje konobara (Waiter Call System) putem mobilnog uređaja gosta. Gost jednostavno koristeći svoj mobitel može pozvati konobara i zatražiti račun ili novu narudžbu bez nepotrebnog čekanja, zvanja ili mahanja konobaru. Konobar će biti obaviješten pravovremeno i diskretno na ekranu blagajne. Potrebno napomenuti da gost ne treba instalirati nikakvu specijalnu aplikaciju na svoj mobitel osim aplikacije za čitanje QR kodova koju većina uređaja ima već instaliranu.
Također treba napomenuti da za ovu funkcionalnost nije potreban nikakav dodatni hardware već samo Softlab Fiskalna blagajna i QR kod ispisan na cjeniku, računu ili nekom sličnom propagandnom materijalu što znači da je za ovu korisnu funkcionalnost potrebno minimalno ulaganje.

25.08.2016.

Softlab Caffe fiskalna blagajna za ugostiteljstvo u novoj verziji omogućuje prebacivanje narudžbi sa kase na hotelske sobe te pruža mogućnost integracije kase prvenstveno sa hotelskim sustavom TuristSoft (http://www.turistsoft.com) ali po potrebi i sa drugim hotelskim sustavima. Konobaru je na kasi omogućen odabir rezervacije odnosno hotelske sobe koju program dohvaća direktno iz hotelskog sustava te prebacivanje konzumacije na sobu. Program vodi evidenciju o tim konzumacijama te se u svakom trenutku mogu vidjeti za zadano razdoblje sve konzumacije, stavke tih konzumacija i po potrebi ispisati izvješća vezana uz te konzumacije.

20.04.2016.

Od 1.5. u našoj obitelji aplikacija imamo novog člana – fiskalnu  blagajnu za Android uređaje pod nazivom Softlab Mobile. Softlab mobile Vam omogućava jednostavan i brz rad na vašem Pametnom telefonu ili Tabletu. Više o Android fiskalnoj blagajni pročitajte pod “Proizvodi / Softlab Mobile – Android fiskalna blagajna“.

 

17. – 21. veljače 2016.
!! Posjetite nas na Zagrebačkom velesajmu na HOTEL GASTRO TEH !!

22.12.2015.

VAŽNA OBAVIJEST za sve korisnike Softlab softwarea ( CAFFE/STYLE )

Upute za uključivanje poslovnog subjekta u sustav PDV-a kroz Softlab CAFFE i Softlab STYLE blagajne su priložene u dva videa ispod teksta. Jedan video se odnosi na blagajnu verzija 2014., a drugi na blagajnu verzija 2015.

**Svi korisnici koji rade na staru godinu 31.12., a rade do iza ponoći, moraju u 00:00 zaključiti blagajnu, a ZATIM uključiti da jesu u sustavu PDV-a, nastaviti raditi, te na kraju radnog vremena ponovno napraviti zaključak blagajne. U knjigovodstvo nose dva zaključka za taj jedan radni dan koji je trajao 31.12.-01.01.

Blagajna 2014.

Blagajna 2015.

 

21.12.2015.

Svi poslovni subjekti koji se bave ugostiteljstvom, usluživanjem pića, a obavljaju svoju djelatnost na području grada Zagreba, moraju od 01.01.2016. godine primjenjivati stope poreza na potrošnju u iznosu od 2% umjesto dosadašnjih 3%. Stope se odnose na sva žestoka alkoholna pića, sva piva, sva bezalkoholna pića i sva vina.

Upute za promjene poraza na potrošnju (PP) su prikazane u dva videa ispod teksta. Jedan video se odnosi na blagajnu verzija 2014., a drugi na blagajnu verzija 2015.

**Svi korisnici koji rade na staru godinu 31.12., a rade do iza ponoći, moraju u 00:00 zaključiti blagajnu, a ZATIM promijeniti PP, nastaviti raditi, te na kraju radnog vremena ponovno napraviti zaključak blagajne. U knjigovodstvo nose dva zaključka za taj jedan radni dan koji je trajao 31.12.-01.01.

Blagajna 2014.

Blagajna 2015.

 

06.09.2015

Softlab Paging System

Softlab blagajna i Kitchen Display System od sada podržavaju pozivanje konobara putem pagera. Nema više vikanja iz kuhinje kad je narudžba pripremljena. Pustite sustavu da se brine o pravovremenom pozivanju konobara. Više pročitajte ovdje.

12.8.2015
Veliki pozdrav slovenskim ugostiteljima !!!. Naša blagajna je lokalizirana na Slovenski jezik !

1.6.2015 Softlab CLOUD

Jeste li spremni za život u oblacima ? Mi jesmo. Od sada možemo Vam ponuditi uslugu Softlab CLOUD (što je zapravo samo “fancy” naziv za web stranice na kojima možete pratiti promet svojih lokala). Drugim riječima s bilo kojeg uređaja koji ima pristup internet i web preglednik možete pratiti u stvarnom vremenu promet, stanje zaliha i još puno toga. Više pročitajte ovdje

S 1.12.2014 u ponudi imamo aplikaciju za prijenosne uređaje ORDERMAN

– ORDERMAN pojam za prijenosne uređaje u ugostiteljstvu od sada je dostupan u Softlab Caffe ORDERMAN Edition verziji. Više pročitajte pod opcijom Proizvodi/Softlab Caffe ORDERMAN Edition.

VERZIJA 4.0.0.2 – NOVOSTI (18.07.2014)

– Dodana opcija za automatsko preslagivanje rednih brojeva primki prema datumu primke za slučaj kada se primke unose retroaktivno u sustav.

VERZIJA 4.0.0.2 – NOVOSTI (09.07.2014)

– Omogućeno pretraživanje primki unutar stavaka po šifri i nazivu artikla

– Omogućeno pretraživanje normativa po šifri i nazivu robe u normativu

VERZIJA 4.0.0.0 – NOVOSTI (27.05.2014)

Verzija 4.0.0.0 donosi novo sučelje blagajne kao i integraciju sa našim  novim modulom za kuhinju i još mnogo toga.

 

Evo popisa novosti u Softlab Caffe-u:

– Sučelje je optimizirano za prikaz velikog broja artikala na ekranu blagajne (stane i do 60 artikala po jednoj grupi).

– Integracija sa Softlab KDS modulom (Ekran za kuhinju), omogučuje u stvarnom vremenu na kasi uvid u status pojedinog naručenog jela koje se priprema u kuhinji. Više o KDS modulu pročitajte na ovom linku

– Mogućnost grupiranja i bojanja pozadine artikala na blagajni ovisno o podgrupi u koju spada.

– Omogućeno je postavljanje naprednih atributa za svaku stavku ili sve stavke računa (na primjer promjena porezne stope u 25% za artikle koji se poslužuju izvan lokala)

– Podržana opcija za dostavu hrane s podacima o adresi za dostavu i kupcu. Moguća automatizacija pomoću CALLERID modula koji prepoznaje tel. brojeve pozivatelja i automatski kreira adresu dostave.

– Ugrađena je opcija za odabir slike artikla ili slike za prikaz na touch-screen dugmetu traženjem preko interneta ( Softlab Caffe traži sliku po nazivu artikla )

 

Novo sučelje blagajne:

blagajna-restaurant


VERZIJA 3.9.1.1 – NOVOSTI (23.04.2014)

U novoj verziji Softlab Caffe-a dodana je LOG opcija , odnosno opcija kojom možete pratiti određene akcije korisnika na artiklima/dokumentima. Dodatno omogućen je ispis događaja na A4 papiru za određeno razdoblje ,određenog blagajnika i određeni događaj.

Događaji koji se bilježe:

1 Proizvod – promjena količine
2 Proizvod – promjena cijene
3 Proizvod – promjena normativa
6 Primka – otključavanje
7 Primka – ručni unos
8 Proizvod – upis proizvoda
9 Proizvod – brisanje proizvoda
10 Primka – knjiženje primke
11 Proizvodi – import
12 Primka – izmjena
13 Storno računa
14 Izmjena računa
15 Ispis predračuna
16 Ispis ponude

 

 

 

NOVO – Video nadzor u Softlab Caffe fiskalnoj blagajni

Ako imate terasu, galeriju ili neki izdvojeni prostor koji se ne vidi sa šanka sigurno ste se susreli s problemom da osoblje ne vidi na vrijeme nove goste odnosno da neki gosti žele račun ili novu narudžbu. Softlab Caffe u svojoj novoj inačici nudi video nadzor direktno iz blagajne tako da osoblje može u svakom trenutku vidjeti stanje u objektu. Program omogućuje rad sa 4 nadzorne kamere iz blagajne. Dodatno ako je potrebno video iz lokala se može prikazati i na Smart Phone mobitelima tako da i uprava lokala odnosno vlasnik može imati uvid u stanje u lokalu.

Koristeći video nadzor u Softlab Caffe blagajni omogučit ćete vašem osoblju pravovremenu reakciju a Vašim gostima zadovoljstvo uslugom koju mu pružate. Dodatno moći ćete imati pod kontrolom vaš lokal u bilo kojem trenutku sa bilo kojeg mjesta.

 

Softlab Caffe Video nadzor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AKCIJE !

 

111

POSEB

NA BOŽIĆNA AKCIJA – Od 01.12. 2013. – 01.02.2014. godine

Čišćenje računala (fizičko ispuhivanje hardvera i reinstalacija operativnog sustava) – 250 kn !!!

Invest monitor LCD 17 inch – 490 kn !!!

HP Compaq DC7100 ( Intel Pentium 4 HT 3.0Ghz / 1GB RAM / 40Gb HDD / DVD-ROM ) – 690 kn !!!

EPSON TM-T88III POS Termalni Printer – 850 kn !!!

* cijene su izražene sa PDV-om

 

NOVOSTI !

Od 01.01.2014. godine primjenjuje se nova porezna međustopa. Međustopa poreza od 10% se zamjenjuje sa stopom od 13%. To vrijedi za djelatnosti u ugostiteljstvu i turizmu.

Porezne grupe kojima se mijenja stopa:

1. Bezalkoholna pića
2. Pivo
3. Vino
4. Topli napici
5. Hrana pripremljena i servirana u ugostiteljskom objektu

Više o tome kako promijeniti porezne stope pogledajte u videu:

Softlab fiskalne blagajne za ugostitelje, trgovinu, uslužne djelatnosti sign up form


Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat cupidatat non

Softlab fiskalne blagajne za ugostitelje, trgovinu, uslužne djelatnostilogin form